Jeroen in Stockholm!

Budapest it is!

Hey allemaal,

Afgelopen zondag ben ik weer teruggekomen uit Boedapest, dus er kan weer een land/stad van mijn lijstje worden afgestreept!

Wink
Het waren hele volle dagen met weinig slaap kan ik wel zeggen. Dit was natuurlijk ook wel een beetje onze eigen schuld.
Tongue out

Donderdagmiddag om 12:00 uur waren we al in het hostel, wat eigenlijk meer een appartement was, en alles zag er prima uit. We zaten midden in het centrum en ook de Corvinus Universiteit, waar het Carrière Event werd gehouden, was ook maar op 15 minuten lopen. Deze middag was eigenlijk het enige moment waarop we tijd hadden voor een beetje sightseeing, dus zijn we langs de Donau richting het parlement gelopen. Dit is echt een schitterend gebouw en de Donau is een zeer grote en sterk stromende rivier. Vervolgens zijn we een van de vele mooie bruggen overgestoken, waardoor we een mooi uizicht hadden op de stad en op de burcht die aan de andere kant van de rivier ligt. Tegen het einde van de wandeling werd het al donker en konden we genieten van schitterende verlichtte gebouwen en bruggen.

Budapest is eigenlijk best wel een mooie stad, maar het ligt ook een beetje aan de wijk/straat. Sommige straten zien er heel mooi uit, maar er zijn er toch ook wel bij die echt wel vervallen zijn. 's Avonds lekker Thais gegeten en vrijdag had ik een skill seminar over sollicitaties. Deze was erg nuttig en we kregen uitleg over, CV's, motivatiebrieven, sollicitatie gespreken en dergelijke.

Zaterdag was de echte dag van het Career Forum en op deze dag waren zo'n 40 internationale bedrijven aanwezig met wie je kon spreken. Hier heb ik goed gebruik van gemaakt, omdat ik op zoek ben naar een stage als onderdeel van mijn opleiding. Ik heb een aantal erg leuke gesprekken gehad, contacten gemaakt en weer wat meer te weten gekomen over een aantal bedrijven. S'avonds was er een bootfeest van de opleiding met een rondvaart over de Donau!!

Laughing

Zondag was het al weer vroeg opstaan (6:15), want we moesten al om 9:50 vliegen. Het voordeel was wel dat ik na een goede reis al om 13:00 terug was op mijn kamer in Stockholm. Kortom een zeer geslaagde reis naar Budapest met vele ervaringen rijker! Donderdagmorgen komen Marloes en Celine hier naar Stockholm voor een lang weekend, dus ik kan mijn gids-vaardigheden weer gaan toepassen!

Tot over 4,5 week!

Groetjes,
Jeroen

Reacties

Reacties

Marielle

He Jeroen, leuk je verhalen over Boedapest te lezen!Weer ervaringen opgedaan en mensen ontmoet...gaaf hoor! Je kaart is aangekomen vandaag, Stefan vond het heel leuk en hij heeft ook kerstvakantie, dus dat komt goed uit dan kunnen jullie iets gaan doen samen, bijv. naar de film!
Hier gaat alles goed, lekker druk en nu weer lekker weekend straks naar The Voice kijken...morgen de verjaardag houden, gezellig he! Nou de groetjes van ons en Tot Ziens, gaat snel he!?... De foto's zijn ook leuk hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!