Jeroen in Stockholm!

Back to Business

Hoi allemaal,

Na een geweldig lang weekend thuis te zijn is het weer zover: ‘opdrachten voor de universiteit', dus back to business. Want eerlijk gezegd voelde het thuis toch stiekem wel een beetje als vakantie.

Gelukkig waren het wel ontzettend gezellige dagen in Nederland. Allereerst had ik natuurlijk mijn Bachelor Gradution, wat echt geweldige dag was. De ceremonie was heel officieel, waardoor het gelijk ook zo speciaal was. Ook erg bijzonder dat je dan het podium op mag van het Nieuwe Luxor Theater als ze je naam noemen. Daarnaast natuurlijk het echte bewijs, mijn diploma in ontvangst nemen, waar ik toch 3 jaar lang hard voor werkt heb. Ook erg leuk om al mijn vrienden weer eens te zien, want je ziet elkaar natuurlijk een stuk minder op deze manier. Daarnaast ben ik ook niet de enige die op dit moment in het buitenland verblijft! Het was zeker een dag om nooit te vergeten!

Laughing

Zoals gezegd heb ik het ook thuis weer erg naar mijn zin gehad. Ik denk dat Daisy ongeveer 5 dagen lang, bijna 24/7 met me gespeeld heeft (waarschijnlijk heeft ze alle popjes die ze heeft wel gehad), haha. Daarnaast vond ik het ook erg gezellig dat iedereen zondagmiddag was gekomen, daarvoor nog bedankt! Ook heb ik thuis weer heerlijk gegeten (en veel), want volgens ma krijg ik dat de komende 6 weken niet, dus ik moest maar lekker veel eten

Wink

Ik moet zeggen dat ik wel weer even moest wennen aan het koude weer hier in Stockholm. Ik mag dan wel 5 dagen met regen in Nederland hebben gehad, het is hier toch gewoon echt koud. En dat het al donker is om 15:30 vind ik ook nog steeds te vroeg, haha. Maar inmiddels is alles hier weer zoals vanouds en gisterenavond zijn we nog lekker met een groepje pizza wezen eten.

Vrijdagavond komen Nicole en Annet, dus dan kan ik ze van het weekend de stad laten zien. Volgende week donderdag vertrek ik alweer naar Boedapest, maar voor die tijd schrijf ik nog wel even een nieuwe blog!

Groetjes vanuit een koud, donker, maar toch ook een gezellig Stockholm,
Jeroen

Reacties

Reacties

Jeanetdegans@go-digital.nl

Goedemorgen jeroen,het was inderdaad een prachtige diploma uitreiking,fijn dat je het weer naar je zin heb in stockholm,veel succes weer en groetjes uit nieuwe-tonge.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!