Jeroen in Stockholm!

Ik kom naar huis!

Hallo allemaal!!

Ja ja, het is bijna zover, Jeroen komt terug naar Nederland!

Laughing

Aanstaande donderdagavond vlieg ik terug, zodat ik op vrijdag mijn Bachelor Graduation kan bijwonen in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam. Hier heb ik natuurlij ontzettend veel zin in en ook om jullie allemaal weer te zien, want dat is weer een tijdje geleden!

Wink

De afgelopen dagen (vanaf donderdag) heb ik het ontzettend druk en leuk gehad met het Nordic Forum. Het Nordic Forum is een jaarlijks terugkerend evenement van de CEMS universiteiten in Scandinavië en werd dit jaar hier aan mijn universiteit (Stockholm School of Economics) gehouden.

Het Nordic Forum zijn 3 volle dagen met skill seminars in samenwerking met bedrijven en natuurlijk genoeg sociale activiteiten zoals dinners een feestjes. De groep bestond uit ongeveer 90 personen van de CEMS universiteiten uit Zweden, Finland, Denemarken en Noorwegen.

Op woensdagavond stond een bedrijfsbezoek op het programma bij AtlasCopco, want die hebben hun hoofdkwartier hier in Stockholm. Onder het kantoor, hebben zij een oude testmijn die we hebben bezocht. Zo stonden er verschillende machines die ze gebruiken om grondstoffen te winnen uit mijnen in Noord-Zweden. Donderdag moesten we al om 8 uur aanwijzig zijn voor het ontbijt! Na de officiële opening hadden we een gehele dag een skil seminar van L'Oreal. Erg interessant om te weten te komen hoe het bedrijf nu precies haar international strategie toepast in verschillende markten. 's Avonds hadden we een echt Zweedse maaltijd met ‘meatballs' en aardappelpuree. Op vrijdag hadden we een skill seminar van H&M met daarna een case-opdracht (net zoals bij L'Oreal). Na de presentatie van onze opdracht met ons groepje, hadden we zelfs de H&M case gewonnen!! Hierdoor kregen we een tegoedbon om te besteden bij H&M, dus dat was erg leuk!

Wink

Zaterdagavond was het absolute hoogtepunt van het Nordic Forum, want 's avonds was er een gala diner. Dus geheel in pak met stropdas was het tijd voor een chique diner. Bij de universiteit werden we door de bus opgepikt om naar de televisietoren te gaan. Het diner werd namelijk op grote hoogte gehouden, met een schitterend uitzicht over Stockholm. Bij aankomst was er champagne en ook ge gerechten waren zeker hoogstandjes!! Al met al erg gezellige en interessante dagen en veel nieuwe vrienden gemaakt.

Laughing

Ook heb ik een nieuw album gemaakt met foto's van het gala-diner.

Hier nog even mijn vluchtgegevens voor degenen die het willen weten:

Stockholm - Amsterdam, do 1 nov 2012
Vluchtnummer:KL1116
Plaats van vertrek: Stockholm - Arlanda Airport (ARN), Zweden Bestemming: Amsterdam - Schiphol (AMS), Nederland
Vertrekdatum: do 1 nov 2012 Aankomstdatum: do 1 nov 2012
Vertrektijd: 17:05 Aankomsttijd: 19:15

Amsterdam - Stockholm, wo 7 nov 2012
Vluchtnummer: KL1109
Plaats van vertrek: Amsterdam - Schiphol (AMS), Nederland Bestemming: Stockholm - Arlanda Airport (ARN), Zweden
Vertrekdatum: wo 7 nov 2012 Aankomstdatum: wo 7 nov 2012
Vertrektijd: 10:30 Aankomsttijd: 12:35

Nog een klein detail, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik geheel tegen alle verwachtingen in toch nog dat vak heb gehaald waarvoor ik echt zeker wist dat ik was gezakt!!

Laughing

Tot overmorgen, ik heb er zin in!
Groetjes Jeroen

Reacties

Reacties

Marielle

Dat is nog eens een verrassing he, toch nog gehaald!! dat is wel fijn zeg! De foto's zijn ook leuk, nou fijne dagen en tot zondag dan!! Groetjes van ons,

bethina

Hoi

Ja leuk dat je weer even naar Nederland komt en waarvoor, dat is natuurlijk wel een hoogtepunt in je studie. Super hoor. Fijn dat je toch ook dat vak hebt gehaald. Nou tot as weekend we zijn benieuwd naar al je verhalen :-) de moortjes

Jeanet

Goedemorgen jeroen, gefeliciteerd (buiten verwachting) leuk dat je weer even naar nederland komt, en dat ik mee kan naar de uitreiking van je batchelor, tot vrijdag en goede reis naar nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!