Jeroen in Stockholm!

Al op 50%, zo eerst vakantie!

Hej Hej,

Hier even een kort berichtje van mij

Laughing
.Niet dat ik heel veel spannende dingen heb gedaan, maar ik heb nu wel lekker even vakantie!! Afgelopen maandag heb ik een examen gehad, deze heb ik hoogstwaarschijnlijk niet gehaald, maar dat kom wel weer goed.
Wink

En ik zit vandaag precies op 50% van mijn periode hier in Stockholm!! Dus het gaat al aardig opschieten. Vooral omdat ik over ongeveer 2 weken alweer naar huis kom voor mijn Bachelor diploma-uitreiking!

Komend weekend staat er ook nog een leuk tripje op de planning, want dan ga ik namelijk een dag naar Helsinki (Finland). We gaan alleen naar Helsinki met de boot, dus dat zal wel een aparte ervaring zijn, haha. Vrijdagmiddag vertrekken vanuit Stockholm om 16:30 en dan zijn we in de volgende morgen in Helsinki rond 10:00. Vervolgens vertrekken we dan alweer om 17:30 terug naar Stockholm. Maar het is zo'n hele grote ferry (lijkt een beetje op een cruiseschip) met restaurants en een bar, dus dat gaat vast gezellig worden!

Cool

Tot snel,
Jeroen

Reacties

Reacties

Sander

Ik kan me niet voorstellen dat jij een examen 'hoogstwaarschijnlijk' niet gehaald hebt... Dus ik neem aan dat dat inderdaad goed komt :)

Jeroen

Haha, nou het is 90% zeker dat ik het niet gehaald heb :P Maar het komt goed, omdat ik een extra vak ga volgen de komende periode (daar gaat mijn vrije tijd, haha).

Pa en Ma

Hej hej,

Geniet maar lekker van het aankomend weekend.
Heerlijk met de boot naar Helsinki. Dus dat wordt lekker
eten en drinken ha, ha.

Jeanet

Hoi jeroen.Geniet van je vacantie en daarna ga je er gewoon weer tegen aan (je kan het)daar ben ik van zeker van. Groetjes ome piet en tante jeanet.

cruise

Hej,

Mag ik weten via welke site je de trip hebt geboekt (naar finland).

Alvast bedankt

Jeroen

Hey,
Via de website van Viking Line: http://www.vikingline.fi/index.asp?lang=en

Marielle

Hoi Jeroen, jammer dat je dit examen niet hebt gehaald, de volgende keer beter he! Ook al heb je goed geleerd, het kan altijd tegenvallen. Gisteren hebben we een drukke dag gehad: Mandy was al 2 dagen ziek, 's ochtends naar de dierenarts geweest, 3 spuiten gehad en tabletjes en een lekkere pasta mee naar huis gekregen, gaat intussen al beter, ze eet weer gekookte kip met beetje rijst, en drinkt wel. Vanm. al eindje gelopen en dat ging goed, vond ze wel fijn, even naar buiten. En Oma heeft gisteren opgepast op mandy, want we zijn naar Gelderland, Brabant en Zeeland geweest, op zoek voor een auto voor Stefan, 500km gereden, en dat is maar goed ook, kan je vergelijken he...bij de laatste in Terneuzen, de auto gekocht: Een prachtige Suzuki swift sport 1.6 met sportstoelen, en verlaagd, in een mooie licht zilverkleur, ziet er schitterend uit en rijdt goed!! Hij is er zo blij mee!! We gaan deze week de auto halen, dus dat is al snel! Jij hebt een boottocht gehad, was denk ik ook leuk!! En we wensen je veel Suc6 met de rest van je studie, gaat wel snel he, over paar weken ben je weer even thuis! Dat is leuk om elkaar weer 'ns te zien, groetjes van ons!!

Jeroen

Hoi Marielle, ja het is jammer, maar inderdaad volgende keer beter ;). Fijn dat Mandy weer een beetje is opgeknapt, want dat is niks al ze ziek is. Kijk eens aan, dat kan ik begrijpen dat Stefan daar blij mee is :). Zilver is wel altijd een mooie kleur hoor! haha, ja volgende week is inderdaad al lekker snel, dan hoeft hij niet lang te wachten. Helsinki was erg leuk en ook op de boot was het zeer geslaagd. Kzal binnenkort als ik even tijd heb een blog schrijven. Dankjewel en tot over 1,5 week! Groetjes Jeroen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!