Jeroen in Stockholm!

Aankomst Stockholm

Hoi iedereen,
Ik ben er, haha! :) Ik heb een hele snelle reis gehad, want ik was al om 09:30 in Stockholm!! De vlucht was erg rustig en ook de trein van het vliegveld naar het station was makkelijk te vinden. Ik heb vandaag dus lekker de tijd gehad om mijn koffers uit te pakken.
Mijn kamer ziet er netjes uit en is volgens mij wel van alles voorzien wat ik nodig heb. Ik heb alvast een bed, bureau, kledingkast, opbergkast, kitchenette, zithoek en een badkamer ;) In mijn kitchenette zit een klein koelkastje, waar met moeite een 2L fles in past, haha. Maar ik woon op zo'n ongeveer op 30 seconde lopen van de LIDL, dus ik kan heel gemakkelijk mijn boodschappen doen. 2 minuten verder lopen zit zelfs nog een supermarkt, dus keuze zat. Ook de universiteit is echt heel dichtbij, want ik zit eigenlijk gewoon in het gebouw daarnaast. De block seminar die woensdag begint, is zelfs recht tegenover het gebouw waar ik nu woon. Dus ik kan zeg maar zo mijn bed uitrollen naar college!!
Tongue out
Vanmiddag heb ik een klein rondje door de stad gelopen en het ziet er zo op het eerste gezicht erg mooi uit. Het is hier ook soms best nog wel heuvelachtig in de stad. Ik heb net de eerste 3 medestudenten gesproken die ook op dezelfde verdieping als ik wonen (4e verdieping). Zij zijn nog maar ongeveer 1 uur geleden aangekomen, maar ik ben dus niet meer de enige in het gebouw. Dit was namelijk vanmorgen wel het geval, afgezien van een aantal klusjesmannen die nog bezig waren.
Ik heb nog geen idee wat ik morgen ga doen, maar het is mijn laatste vrije dag, dus dat komt vast wel goed