Jeroen in Stockholm!

Op naar Boedapest

Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij. Afgelopen weekend zijn Nicole en Annet geweest en dat was echt super gezellig! We hebben lekker veel sightseeing gedaan en het was erg leuk om elkaar weer eens te spreken. Ook ontbijt met verse broodjes en gebakken eieren mocht natuurlijk niet ontbreken. Daarnaast heb ik ook de Zweedse specialiteiten geïntroduceerd, namelijk de kaneelbol en de Zweedse balletjes.

Laughing

Morgenochtend vertrek ik (samen met heel veel medestudenten) met de vlucht van 9 uur naar Boedapest. Daar zal vrijdag en zaterdag het carrière event zijn van mijn opleiding, dus kan ik lekker gaan netwerken met al die bedrijven. Natuurlijk is daar ook tijd voor gezelligheid en om wat van de stad te zien, want ik heb gehoord dat Boedapest een erg mooie stad is. Zondagmorgen vlieg ik weer terug naar Stockholm, dus daarna zal ik weer wat van me laten horen!

Wink

Groetjes uit Zweden,
Jeroen

ps: Ik heb nog foto's geplaatst in een nieuw album van mijn Bachelor Graduation.

Reacties

Reacties

Marielle

ha Jeroen, wat leuk zeg: Eerst een leuk weekend gehad met de meiden en nu weer naar Boedapest! Je zal er wel weer mensen ontmoeten en netwerken dat is altijd goed!! Kan je gelijk de stad bekijken...nou veel Succes en een goede reis toegewenst van ons allemaal!! De groetjes,

Christa

Hee Jeroen, heel veel plezier in Boedapest!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!